Ooit heeft u huwelijkse voorwaarden en een testament laten maken, en voor uw bedrijf een maatschaps- of vof akte of Statuten opgesteld. Waarom vond u dat toen belangrijk?

Om diezelfde redenen is het nu net zo belangrijk om ervoor te zorgen dat deze regelingen actueel zijn én op elkaar zijn afgestemd.

De kans is groot dat dat niet meer het geval is. Want niet alleen uw situatie is in de loop der jaren veranderd maar ook de fiscale- en juridische wetgeving. Zou het niet zonde  zijn als dat wat u geregeld heeft het door u gewenste doel niet bereikt? Of nog erger; een averechtse uitwerking heeft? En lijkt het u niet heerlijk wanneer u zich hierover geen zorgen meer hoeft te maken?

Bent u het met ons eens? Dan hebben wij ook de oplossing voor u: de SUCCESSIEMONITOR

Deze bestaat uit een pakket van 3 instrumenten, welke u eventueel ook los van elkaar kunt afnemen.

1. SUCCESSIETOETS

  • Inventarisatie van uw huidige situatie en wensen;
  • Toetsen op actualiteit: voldoen regelingen nog aan uw wensen, uw (financiele) situatie en aan de fiscale en juridische wetgeving? En zijn deze regelingen nog goed op elkaar afgestemd?
  • Uitkomst: duidelijke opsomming van verbeterpunten, te behalen besparing en te ondernemen actie.

2. SUCCESSIEPLAN

  • Inventarisatie en uitwerking van uw huidige situatie en wensen;
  • Toetsen op actualiteit, zie de Successietoets;
  • Uitgebreid advies met cijfermatige onderbouwing dat “panklaar” is voor degene die dit moeten uitvoeren; bijvoorbeeld uw notaris hoeft alleen maar de benodigde akten op te maken en hoeft geen extra advieskosten te berekenen. U betaalt alleen de kosten voor het opmaken of wijzigen van de akten;
  • Begeleiding van de te ondernemen actie bij de uitvoering, dus bijvoorbeeld het inlichten van de notaris en het controleren van de akten;
  • Compleet ingericht om op te nemen in het SuccessieAbonnement.

3. SUCCESSIEMONITOR

Uw situatie wordt blijvend gemonitord op actualiteit voor wat betreft fiscale en juridische wetgeving én op afstemming op elkaar.

Wij houden u op de hoogte en seinen u in als er iets verandert wat betrekking heeft op uw situatie. U hoeft zelf niet uit alle berichtgeving te filteren wat voor u van belang is, dat doen wij voor u.  Alleen wanneer er iets in uw situatie is veranderd horen wij dat graag van ú.

Het biedt u:

  • Gemak; u hoeft niet jaarlijks actie te ondernemen richting uw adviseur en
  • Tijdwinst; u hoeft niet zelf de berichtgeving in de gaten houden en
  • Geldbesparing; u hoeft niet iedere keer opnieuw te betalen voor het inventarisen en uitwerken door uw adviseur en
  • Geruststelling; u hoeft geen last meer te hebben van dat stemmetje in uw achterhoofd “is het allemaal wel goed geregeld”?