Wij monitoren uw gewenste situatie voortdurend op de actualiteit van de fiscale en juridische wetgeving. Wij houden u op de hoogte en seinen u in als er iets verandert dat betrekking heeft op uw situatie. Hierdoor hoeft u niet telkens zelf, uit alle berichtgevingen, te filteren wat voor u van belang is. Dat doen wij dan voor u.

Alleen wanneer er iets in uw situatie wijzigt horen wij dat graag van ú. Dat kan wanneer wij u 2 x per jaar spreken tijdens ons begeleidingsgesprek bij ons op kantoor waarin alle voor u relevante onderwerpen aan bod kunnen komen. Door even de tijd te nemen om uit uw drukke dagelijkse werkzaamheden te stappen en in een andere, prettige omgeving aandacht te besteden aan de mens “achter de ondernemer”, doet u wellicht nieuwe inspiratie en energie op die u kunt gebruiken in en voor uw bedrijf. Laat u verrassen!

Het SuccessieAbonnement biedt u:

  • Gemak: u hoeft niet jaarlijks actie te ondernemen richting uw adviseur èn
  • Tijdwinst: u hoeft zelf niet de berichtgeving over wetswijzigingen en nieuw regelgeving in de gaten houden èn
  • Geldbesparing: u hoeft niet iedere keer opnieuw te betalen voor het inventariseren en uitwerken door uw adviseur èn
  • Geruststelling: u hoeft geen last meer te hebben van dat stemmetje in uw achterhoofd “is het allemaal nog wel goedgeregeld?”
  • Combinatie: u heeft èn een optimale emotionele, finaniële èn fiscaal/juridische situatie èn een noodplan  voor overlijden èn u wordt zich bewust van uw toekomstige bedrijfsoverdracht.

Wilt u meer informatie of een vrijblijvend gesprek en kennismaken met ons en onze werkwijze neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch (0495 – 62 46 10) of via het contactformulier op onze website.