Het SuccessiePakket voor u, omdat wij u begrijpen!

Herkent u het?

U hebt een mooi bedrijf, u hebt het druk, u werkt hard, u zet zich volledig in en voor u het weet is er een weer een dag voorbij. En u trekt voldaan de deur achter u dicht. Of toch niet?

Is daar toch ergens dat gevoel, of dat stemmetje dat u verteld dat het niet helemaal gaat zoals u dat zou willen? En drukt u dat dan maar weg omdat u er niet meteen iets mee kunt?

Want heeft u bijvoorbeeld wel eens last van tegenstribbelend personeel? Het gevoel dat zij niet precies dat doen wat u zou willen? Of zich niet volledig inzetten?

Vraagt u zich wel eens af wat er met uw gezin en bedrijf zou gebeuren wanneer u er onverwachts niet meer bent?

Hikt u aan tegen al die fiscale en juridische berichten over o.a. pensioen, hypotheekrente-aftrek en testamenten die u bereiken via het nieuws of de mail? En als u er al aan toekomt om ze allemaal te lezen, vindt u het dan lastig om te beoordelen of dit op uw situatie van toepassing is of zou kunnen zijn? Vraagt u zich af welke adviseur u in de arm moet nemen? Uw accountant, de notaris of een andere adviseur? En wat gaat dat dan allemaal kosten?

Bent u daar wel eens ongerust over of voelt u zich misschien wel eens schuldig omdat u het overzicht mist?

Dat is heel erg jammer, want dat kost u onbewust heel veel energie, die u veel beter voor uzelf en uw bedrijf kunt gebruiken. Maar het is wel heel erg menselijk en u bent zeker niet de enige. Wij begrijpen dit als geen ander.

Successie in Bedrijf is opgericht vanuit onze eigen ondervinding en ervaring met bewustwording. Dit heeft ons geholpen om ons bedrijf op te richten en een duidelijke visie uit te dragen.; “Werken met gevoel”. Wij hebben onze dienstverlening helemaal aangepast op het belang van bewustwording en dit gecombineerd met onze kennis en ervaring op financieel, fiscaal- en juridisch gebied en met personeelsbegeleiding. Want al deze zaken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden in uw bedrijf en verdienen het om op elkaar afgestemd te worden.

En wij gaan daarin ver. Zo werken wij niet met de klok, uren tellen past niet bij “werken met gevoel”. En ook buiten kantooruren, omdat u overdag al druk genoeg bent. En doordat wij alles combineren, heeft u een totaal advies en bent u goedkoper uit. Wat wij voor u belangrijk vinden, vinden wij voor onszelf ook. Daarom werken wij niet met zoveel mogelijk klanten, maar met juist genoeg om het voor onszelf ook werkbaar en leuk te houden. En dat merkt u!

U zult niet alleen weer veel energie krijgen doordat wij met uzelf en/of uw personeel aan de slag gaan, maar krijgt ook een onafhankelijk financieel, fiscaal/juridisch advies dat er toe leidt dat uw bedrijf ook klaar is voor een onverwachte of toekomstige bedrijfsoverdracht, ook al was u nu eigenlijk nog niet van plan om daarmee aan de slag te gaan. Of misschien wel, maar weet u niet waar te beginnen.

Zo ziet u hoe compleet advisering kan zijn. En wij houden u steeds op de hoogte van de belangrijkste wijzigingen in de wet of op fiscaal en/of juridisch gebied die voor uw specifieke situatie van belang zijn. Kortom een totaal pakket voor u als ondernemend familiemens; het SuccessiePakket.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *